söndag, september 11, 2005

en förolämpning på en iron maiden-fest

här är det glada dagar. lugna dagar iallafall. jag lekte dj med s i torsdags, får se lite hur det går med det där. vi fick iallafall ett par bra bilder därifrån. var ute igår, dubversioner av no diggity regerar men så fånigt att 'dansa' med knytnävarna i luften till pixies och nirvana (tänk smålands). inflyttningsfest i halmstad i fredags, det är längesen jag blev så förolämpad som jag blev av en medlem av det täcka könet framåt småtimmarna. mer om det när vi ses/hörs.
imorgon är det måndag igen, jag ska ringa lite samtal och sen call it a arbetsday, man kanske skulle satsa på en alternativ karriär nu när jag har så mycket tid över. det lutar åt stalker, vore spännande att förfölja någon, ta komprometterande bilder på denna och täcka alla väggar i ett rum med dessa bilder. sen bjuda in the stalkeree på kaffe och kanelbulle. så förvånad stackarn skulle bli.
men inte idag, denna dag kommer tillbringas i fönstret med nybakat bröd, nina simone på stereon, en god bok (fortfarande underground men det börjar hända grejer) och/eller kanske se en film.
idag är det förresten 11 september vilket ska firas med en skum bild på en unge i hög hatt som kryper ut ur ett skal.
ta ta

1 Comments:

At 8:42 em, Blogger goofy law said...

HAHA!

sunglasses at night till tigas version av madame hollywood + din houseremix i slutet. THUMBS UP!

 

Skicka en kommentar

<< Home