lördag, augusti 27, 2005

Fascista!


Du dissar fan inte ridande poliser. Vet du hur stora de är på sina hästar med sina batonger? Här kommer vi på våra ridande snabbspringande smittohärdar och pissar på dig och dina ursäkter, that´s the message.
Och visst fan säger man som det är;
han cyklade för fort för att jag skulle kunna hoppa av.
men nej nej, där kommer den där omklädningsrums-attityden igen. Vi pissar på dina sorgliga ursäkter.

It´s confession time, jag älskar Halmstad BK´s tränare. Äntligen en tjomme som vågar ta ställning mot Aftonbladets dåliga ursäkter till frågor.

Jag gillar min familj. Så jordnära och nice.

3 Comments:

At 2:09 em, Blogger fred phelps said...

det är bara du som kan få det att låta o-homoerotiskt.

 
At 6:36 em, Blogger fred phelps said...

ska jag svara nu, är det så det funkar?
cause i´ve got nohing.

 
At 2:30 em, Anonymous Anonym said...

du kan väl säga nåt roligt om mörnbäck?

 

Skicka en kommentar

<< Home