tisdag, september 06, 2005

sorry ass helg

jag tror att vi nu är redo att gemensamt call it, dj´ar på nationer är rent generellt idioter. folk med obetydlig musiksmak som älskat sig in i båset eller råkar ha snubblat över en avlägsen kännedom av att vara kapabla att hantera ett mixerbord. men vad bryr man sig om det så fort man fått lite av den där good ol´alkoholen i kroppen. then you´ll be all 'nu måste jag lära en iranier dansa, Dansa!' (är nöjd över hur inspirerat jag pekar)

i söndags blev det brunch och fåfänga försök att äta glass, marcus sr. var på besök.
det har som sagt blivit många skivor den senaste vecka eller så och jag lyckas inte hindra min egoism från att lista dem:

* mia arular
* nina simone sugar in my bowl
* coldcut let us play
* plantlife return of jack splash
* prince 1999
* prince the beautiful experience
* fannypack so stylistic
* daft punk robot rock
* lcd soundsystem daft punk is playing at my house
* whitney houston whatulookinat

haha, som om ni bryr er.
känns lite torftigt just nu men är inte så inspirerad, planerar att skriva en djuplodande text om medlemsskap i 'unga konservativa moderater' och/eller ett initierat inlägg i debatten om den förut höga halten kvicksilver i vaccinet Thimerosal och dess påstådda samband med den dramatiska ökningen av barn med autism i usa. its läkemedelsföretagen vs. robert f kennedy jr. and it´s on.

3 Comments:

At 4:58 em, Blogger goofy law said...

du och shifteh rular på w!

 
At 5:18 em, Blogger fred phelps said...

vad skrev du först?

 
At 7:05 em, Blogger goofy law said...

jag stavade hennes namn fel, that's all.

 

Skicka en kommentar

<< Home