onsdag, september 07, 2005

onsdag: en mugg sprack

visst säg vad ni vill om mina händelselösa dagar. jag är mycket medveten om vad som pågår (eller snarare inte pågår) i den mer seriösa delen av mitt liv, exjobbet. but i´m telling you, på den fronten händer ingenting så jag får istället se till att roa mig själv dagarna i ända. idag kommer det vara lugnt för redan till frukosten upplevde jag något så omskakande att resten av dagen, samt förmodligen stora delar av morgondagen, lugnt kan läggas till handlingarna.
när jag hällde upp kokhett tevatten i min kopp så sprack koppen! på grund av temperaturskillnaden!

så coolt. nej verkligen. klick sa det bara. cool

4 Comments:

At 3:33 em, Anonymous Anonym said...

nu har jag laddat ner och sparat din blogg. så nu ska den skickas till kungliga biblioteket i stockholm för slutförvaring. iiih. HALLÅ. ta foto på armbågen så det ser ut som en rumpa. tsss. vad hände med halmstadgoet magnus. kom igen. jag sitter själv i en datorsal och ser cool ut. jättecool.

 
At 8:43 fm, Anonymous Anonym said...

hur gick det igår då? :)

 
At 10:23 fm, Blogger han na said...

Tjenamoss och hälsning från ett varmt och trevligt Taiwan... dom är galna här.

 
At 2:58 em, Blogger fred phelps said...

antz:
gick lite sisådär. i början kunde vi inte utrustningen, så mixarna blev halvbra, men senare gick det riktigt bra. vi väntar på besked från de ansvariga och det vet man ju hur det brukar gå...

 

Skicka en kommentar

<< Home