lördag, april 21, 2007

flygresan

... och jo forresten sa tar man, for att ta sig till mexico city, inte alls vagen over bermudatrianglen utan snarare varldens langsta omvag.
vi drog over island och ett tag var vi bokstavligen over gronland. sen nar vi natt norra kanada so drog vi en skarp vanstersvang och tog raka vagen fran norr till soder (chicago - texas) over USA och den amerikanska kontinenten. jakligt ovantat!

sa ett eventuellt forsvinnande fredagen den 13e var inget att oroa sig for!

6 Comments:

At 7:55 em, Anonymous Anonym said...

Jag och många med mig är glada för att vi har dig kvar!!!

Kram från tatti/"svärmor"

 
At 9:17 fm, Anonymous Anonym said...

Fan vad synd att ni inte flög över BMT (som vi entusiaster kallar den)...

Annars låter det soft. Jag har putsat fönster och tvättat mattor i helgen. Ni lär vara fett avundsjuka på det! =)

 
At 3:54 em, Anonymous Anonym said...

Annars kunde du lånat min gps.Den klarar Halland och norra skåne.
Pappa

 
At 4:02 em, Anonymous Anonym said...

Ps
Ha det bra.
Njut av er semester. carpe diem.( flott va )
kram pappa

 
At 12:33 fm, Anonymous Anonym said...

ja jag är fortfarande mest bara avundsjuk...! här hemma är inte för kul som vanligt, ah snart sommar..kanske..ha de bäst därborta och köp nåt grannt till din syster! kraaaaaaaaaaam

 
At 12:34 fm, Anonymous Anonym said...

köpköpköpköpköpköpköpköpköpköpköpköpköpkööööööööp, el jag menar njut av solen och värmen, hakuna matata som vi säger

 

Skicka en kommentar

<< Home