onsdag, april 11, 2007

the day after tomorrow

ja men det här då! så går jag och handlar idag efter jobbet, tänkte att man får iallafall bli av med de där 47.50 man går runt med i fickan hela tiden. folk tror ju man är pundare när man går runt o skramlar hela tiden, då är det bättre med risifrutti i kylen. som flickan sa.
så går jag och handlar

och när bruden i kassan slagit in allting ... 47.50!
va fan handlar det om, man går ju knappast o kontrollväger bananerna och plastpåsen så att de ska add up. and on top of that den härliga religionrelaterade 4dagars-helgen.

jag abdikerar, när ja kommer fram till Benito Juárez International Airport i Mexico city ska jag hänga på flygplanskapellet i 24 timmar.

Benito förresten, otroligt fint namn, det ska min förstfödda heta. synd på en så ond och dum snubbe.


och en annan grej, 99e postningen.. huh? huh?
jag vet en annan som inte kom i närheten av så långt.