tisdag, maj 09, 2006

Jag hatar David Blaine

ooh kolla på mig, jag kallar mig konceptkonstnär och gör flippade saker med min kropp för att få idioters uppmärksamhet.
sänka ned sig i en bubbla med vatten i en vecka vad är det,

Hey little mermaid, they didn´t have a men´s sphere where you got that sphere? liksom


Yeah sure it´s impressive but it´s so ... Pointless

och du du du sen då ännu dummare. när han skulle skaffa publicitet inför eventet att hänga i en glasbox ovanför themsen i 44 dagar stod han och gjorde en self-inflicted mike tyson på presskonferensen inför. idioter.


yeah right

vem kunde ana att vad som behövdes för att få mig på bra humör igår morse, efter den fantastiskt tidiga morgonen, var lite gammal klassisk nuggets-rock. ladda hem zombies - this will be our year

8 Comments:

At 8:27 em, Blogger han na said...

det var jö lugnt! du hade kunnat casha ut det typ bjödit mej o marcus på paddan eller nåt annat om du hade besökt götlabög nån gång.

 
At 9:38 fm, Blogger Carl-Oskar Linné said...

ait, mobilia is the it? skottlossning är så uppiggande.
säg till när det händer något spexigt någonstans. eller säg till näru vill göra något spexigt. malmö är spex! spexsommar 06.

 
At 12:57 em, Blogger Bird'sNest said...

det e ju bara du som ser den sanningen.

 
At 12:59 em, Blogger Bird'sNest said...

och jag. många inlägg... la di da...

 
At 1:03 em, Blogger Bird'sNest said...

Det är ju inte bara du o jag som pratar som vi gör. kolla kolla nördarna (ja du vet va ja menar). och förresten vad jag har sprungit runt som en galning på högskolan fram tills nu! ojojoj. du skulle blivit imponerad av min hastighet och effektivitet. Nu ahr jag allt ja behöver för att komma. till dig. (iih) men nej nej, ingen som har sagt ett ljud om projektet och NU, verkligen NU för 5 minuter sen har jag börjat bossa som fan över det! Jag vill ju fan ha G! jag e bäst. ingen protest.

 
At 1:05 em, Blogger Bird'sNest said...

och förresten? har du skciat sms till mig? idag (förmiddagen iaf) är en mobilfri dag för mig. om du skulle haft mobilfritt hade du fått sparken . HA HA HA. finurligt.

 
At 1:05 em, Blogger Bird'sNest said...

la di da

 
At 1:06 em, Blogger Bird'sNest said...

1.2.3.4.5.6.7.8. och nu NIO. jag har faktiskit annat att göra. hej då.

 

Skicka en kommentar

<< Home