tisdag, januari 24, 2006

KaGeeBee

det är fan fint alltså. hmm jag tror inte jag gillar pretty boy tompa bodström. jävla honom till att få ip-registrering som den mest naturliga sak i världen. dagens nyhet om angiveriverksamhet ligger han säkert bakom med.

ge honom 5 minuter med honom och jag skulle äta beslutet ur hans hand, whateverthehell that means. följande från DN:

Säpo lägger om sin terroristbekämpning. Via uppgiftslämnare inom skola, socialtjänst och föreningslivet ska de lokala kontoren hitta muslimska extremister som kan vara på väg att bli terrorister, skriver Sydsvenskan.
[...]
Här ska lokalkontoren spela en viktig roll då de kan komma närmare uppgiftslämnare i till exempel skolor.

och från sydsvenskan:

De lokala Säpokontoren, bland annat i Malmö, ska ta hjälp av uppgiftslämnare i skolor, föreningar och myndigheter för att i ett tidigt skede upptäcka personer som kan utvecklas till muslimska terrorister

leta muslimer i malmö? ojoj nu får de att göra.
aaah den där gamla KGB-verksamheten, good old sovjet.
det är så fint att folk tar sig friheten att döma folk utan nödvändig rättsprövning. säger inte att det kommer hända men gamla edmund burke skulle vara så nöjd med dessa nya dekret.

det är kul att måla fan på väggen. idag ska jag kolla efter lampa.

1 Comments:

At 8:30 em, Blogger the lost feeling said...

ach, jag ser. tack för länk, ska klämma upp en till dej nån dag oxå!

 

Skicka en kommentar

<< Home